Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 19 martie 2011

A VENIT, A PLECAT, DAR SE INTOARCE...CANDVA!

Nu ma asteptam prea curand sa vina primavara, dar a venit. Am vazut-o eu, am si dovada. Apoi a plecat. Probabil ca avea alta treaba mult mai importanta decat sa stea la o sueta cu noi. Ne-a tras doar o privire gingasa, ne-a facut sa ne dam cateva cojoace jos de pe noi, ne-a salutat voios, dupa care ne-a lasat cu ochii in soare. Norocul nostru ca nu e soare, ca altfel am fi lacrimat mult si bine in asteptarea ei. Dar se incalzeste, stiu sigur. Am incredere in "weather man" pentru ca el stie cel mai bine. Asa a spus si la inceputul lui martie: "se incalzeste in toata tara" si pe bune daca nu a fost asa: de la -19 grade noaptea, am trecut la -17. Clar incalzire! Singura mea problema e ca o sa se incalzeasca mult prea repede pentru mine si tinand cont ca sunt "in deplasare" o sa ma prinda primavara la 20 de grade in bocanci, dar se poarta. Imi mai trebuie doar niste blugi rupti, un tricou xxl asa ca pentru mine si parul valvoi, eventual unghii negre si aia sunt! Ma pierd in multimea de emo-tionatii primaverii!


Dovada

Pana una-alta, sa nu credeti ca am stat degeba 10 zile si am asteptat sa-mi vina inspiratia ca sa mai scriu cate ceva. Nu! Chiar bricolesc ceva. Dar, la fel cum se ineaca tiganul la mal, asa am ramas si eu in lipsa de material, tocmai cand speram ca week-endul sa ma prinda cu niste poze dragute facute la noile mele "mimicuri". Asa ca...mai asteptati putintel si apoi o sa va minunati cat de talentata sunt :)) -  din ciclul "lauda-ma gura, ca ti-oi da friptura". Oricum, ideea blogului a fost sa va incant cu cate si mai cate facute cu manutele astea doua, pentru ca sunt convinsa ca povesti auziti in fiecare zi prin toate mijloacele media + prieteni dornici sa se descarce de cate o intamplare mai mult sau mai putin haioasa. Dar ca sa nu dezamagesc grupul de prieteni care spre surprinderea mea ma verifica constant, m-am gadit eu sa va trag o mica povestioara astazi. Si daca tot am ajuns aici, sa-mi salut si sefii care sunt si ei "la curent cu evolutia mea". HELLO BOSS! 

P.S. Multumesc Onique pt. materiale, tu ma salvezi mereu! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu