Faceți căutări pe acest blog

joi, 31 martie 2011

BUCHET DE FLORI

Dupa lungi asteptari, iata ca produsul final este gata! :D Asa se intampla de obicei cand vrei sa faci ceva repede: nu mai ai faina, ai uitat sa iei oua, nu mai ai butelie... In cazul meu... nu mai aveam materie prima :)) Chiar daca Onique a fost cat se poate de prompta in a-mi procura ceea ce aveam eu nevoie, uite ca era sa se termine luna lui martisor si eu cat pe ce sa raman restanta in aprilie cu noul "handmade". Unde mai pui ca de data asta am invatat si sa manuiesc crosetul si uite-asa am inceput sa fac un buchet frumos de flori de primavara. In speranta ca va fi pe masura asteptarilor, nu-mi ramane decat sa spun: ENJOY!



PATURICA "BUCHET DE FLORI" (60x60 cm)

BOTOSEI (1-3 luni)

SET "BUCHET DE FLORI"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu