Faceți căutări pe acest blog

marți, 1 martie 2011

IN SFARSIT MARTIE

De dimineata aud incontinuu urari de genul "1 martie fericit!", "O primavara frumoasa!", etc. Ok! Sunt perfect de acord cu urarile astea, atat atimp cat....ar exista primavara?!? Din cate vad eu tragand cu ochiul pe geam, nu pot sa observ decat fulgi de nea, zapada, omat, spune-i cum vrei.. e alb frate! Pana acum eram obisnuita cu zapada chiar si de Paste prin partile astea, dar cu -10 grade in miez de zi la inceput de primavara... asta nu prea. As putea oarecum sa imi imaginez ca vine Craciunul si atunci ar fi mult mai bine. Doar ca as fi dezamagita tare cand n-ar mai veni Mosul, ceea ce ar insemna ca n-am fost cuminte si daca n-am fost cuminte atunci...ce-am facut?? Drept urmare iau exemplul bunei mele "nanashe", pun mana pe aparat, fac o poza cu semnificatie si v-o daruiesc voua, fetelor-cochetelor care mai trageti cate un ochi pe-aici.




Sa nu uit: O PRIMAVARA MINUNATA, dragele mele ... si dragii mei (stiu sigur ca sunt cel putin 2)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu