Faceți căutări pe acest blog

duminică, 6 martie 2011

CONCLUZIA UNEI NOI EXPERIENTE

Pentru ca am tot promis ca voi veni cu vesti despre targ si nu m-am tinut de cuvant, ei uite ca azi mi-am facut putin timp in programul meu foarte incarcat de "crazy mom" si "bricolarita" si incerc sa imprim pe retina celui ce va citi, imaginea targului de martisor de anul acesta - din auzite, pentru ca eu personal nu am ajuns.
Inceput de sfarsit de iarna.
Vineri - viscol, vanzatori inghetati, vizitatori rataciti - vreo 10;
Sambata - soare cu dinti, somnorosi, cativa cumparatori seriosi;
Duminica - dis-de-dimineata doritori de martisoare ceva mai mult decat ieri;
Luni - lume grabita la munca, lume grabita la martisoare, lume grabita la primavara;
Marti - Mimi face martisoare la comanda, Mimi a spart gura targului, Mimi e martisoreasa noastra sefa. Bravo Mimi si de ce nu, BRAVO M.A.O.!
Sfarsit de targ. Mult mai slab decat anii trecuti. Noi, increzatoare ca putem si mai bine. Satisfactia unei experiente interesante, pe care cu siguranta o vom incerca si anul care vine. Pana atunci...mai sunt targuri. Cap de lista e targul de Craciun, nu ma intrebati de ce, uitati-va pe geam doar :)).


NOI

EI


Concluzia: martisoare cusute, brose cusute, felicitari cusute, martisoare de pus in piept. Adio modern, hello clasic! Cel putin ACOLO, la muzeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu